vv Maasdijk 1 - Ariston 1

26 maart 2011 14:30

Vos, J. de

Maasdijk – Arison   3-1

Dames en heren! Hier is ie weer, uw razende reporter! Helaas met een klein laptop opstartprobleem, waardoor dit verslag vanaf mijn telefoon geschreven wordt! Dat betekent geen spellingcontrole, dus vergeef mij de fouten bij voorbaat!

Goed, d-day voor maasdijk in de thuiswedstrijd tegen ariston80. Bij verlies moest Maasdijk zich gaan richten op de nacompetitie..

Maasdijk begon goed aan de wedstrijd waarbij duidelijk te zien was dat iedereen tot op het bod gemotiveerd was.

De enige kansen waren voor Maasdijk in de eerste helft, Kevin vd Berg kreeg wat kleine schietkansen en Marc van Vliet had een keer teveel tijd nodig in de 16..

Ariston kwam niet aan voetballen toe omdat Maasdijk op de middenveld fel en kort zat.

Na rust een ander verhaal, binnen 20 seconden lag de bal al achter Dennis! Het schijnt dat Robbie deze als laatste aanraakte, maar uw reporter heeft de bal er niet in zien gaan. Als dit overigens zo was, mag Maasdijk Robbie wel dankbaar zijn, na deze achterstand ontwaakte Maasdijk en legde het Ariston helemaal haar wil op.

Eerst mocht Marc van Vliet tot 2x toe van dichtbij aanleggen, maar beide keren werd de inzet gekeerd, alhoewel dit gebeurde met meer geluk dan wijsheid...

Uiteindelijk was het Kevin vd Berg die de 1-1 knap binnenschoot, op snelheid werd hij weggestuurd en faalde 1 op 1 met de keeper niet.

Vlak erna kreeg Maasdijk een terechte corner en Marcel plaatste deze bij Marc op z'n scheenbeen, de voorsprong was bereikt!!!

Deze situatie herhaalde zich nog een keer, maar nu was Jack Gardien de afronder. Maasdijk won dus (dik verdiend) en directe promotie ligt nog binnen bereik.

Wouter Boers kan u mogelijk tegenkomen met krukken deze dagen, na een aanslag van de keeper ( die er met rood af moest) leek Wouter zeer aangeslagen!

Uw reporter wilde eigenlijk een paar namen eruit lichten die goed gespeeld hebben afgelopen zaterdag, maar ik kwam tot de conclusie dat dit voor nagenoeg het hele team geldt!

Deze prestatie moet nog een aantal keer herhaald worden en dan kan het alsnog een mooi seizoensslot betekenen!

Nog even voor uw informatie, er vond een zeer interessante discussie plaats in de kantine... Van dames1 kunnen Romy en Wendy u deze discussie volledig in de juiste context herhalen. Vraag er gerust naar, gespreksonderwerp "uitstraling".

Uw reporter heeft inmiddels een vrij vermoeide duim van het typen op de telefoon, maar vanaf deze weg wil ik wel laten dat ik enorm heb genoten afgelopen zaterdag!

Gegroet uw razende reporter.