Heienoord 1 - vv Maasdijk 1

Heienoord 1

27 november 2010 14:30

Heinenoord – Maasdijk             5-1

Te elfder ure kon er afgelopen zaterdag een oefenwedstrijd worden vastgesteld voor ons keurkorps. In en tegen Heinenoord werd om 14.38 afgetrapt. En wat ons heel veel plezier deed dat was de wijze waarop onze jongens deze eerste klasser partij gaven, er werd prima gespeeld, zodat er in de 1e helft geen verschil was tussen Heinenoord ( 1e klas !!) en Maasdijk. De ruststand was 1-1, het Maasdijk doelpunt werd gescoord door Kevin v.d. Berg uit een prima voorzet van Jack Gardien. Dat Heinenoord in de 2e helft de score opvoerde tot 5-1 was een beetje logisch, het tempo werd verhoogd en de balcirculatie ging wat sneller. Maar onze jongens hadden, met name in de 1e helft, bewezen dat zij heel goed kunnen voetballen, dat belooft wat voor de komende wedstrijden………..