Het is een nuttige oefenwedstrijd geworden,

HVC'10 1

14 september 2021 20:00

Dinsdagavond speelde ons eerste elftal een oefenwedstrijd tegen HVC'10 uit Hoek van Holland, HVC'10 speelt 2e klas!
Het is een nuttige oefenwedstrijd geworden, al in de eerste minuut werd Lars gepasseerd met een fraaie boogbal. Maar halverwege de eerste helft werd het weer gelijk door Wouter Laan, na een snelle aanval wist hij via de binnenkant van de paal raak te schieten 1-1
Vlak voor de rust kwam HVC'10 op 2-1. Het was een uitstekende eerste helft waarbij Maasdijk beslist niet onder deed voor HVC'10, het publiek heeft vooral van de eerste helft genoten.

De tweede helft was wel wat minder, mede door de vele wissels aan beide kanten
In de slotfase liep HVC'10 nog uit tot 1-4
Al met al een hele leuke wedstrijd,