Maasdijk wint cupthriller van VUC

Vuc 1 (zon)

20 maart 2018 20:00

In een echte cupwedstrijd heeft derdeklasser Maasdijk verrassend het Haagse VUC uitgeschakeld in de 3e ronde van Haaglanden Cup.

Na een 0-1 ruststand zorgden Hans Bergwerff en Danny van Paasen voor een 2-1 tussenstand. Tien minuten voor tijd laste scheidsrechter Van Ekelenburg een korte afkoelingsperiode in omdat de gemoederen in het veld aardig verhit aan het worden waren.

Na de hervatting scoorde VUC vlot de gelijkmaker, maar het was uitblinker Lars vd Berg die drie minuten voor tijd een vloeiende Maasdijkse aanval bekroonde met een doelpunt : 3-2.

Maasdijk komt in de 1/8ste finales uit tegen de Delftse hoofdklasser DHC. Deze thuiswedstrijd zal op dinsdag 10 april, aanvang 20.00 uur gespeeld worden.