Maasdijk pakt drie punten in extra tijd

KMD 1

Lars v.d. Berg (vrije trap)

Mannen, 1, 3e klasse B

21 oktober 2017 14:30

Waar het verleden week in de blessuretijd misging tegen MVV, pakte Maasdijk dit keer de volle buit door een rake kopbal van Hans Bergwerff in de 93e minuut.
En ook net als verleden week zat het venijn hem in de laatste twintig minuten. Nadat Lars vd Berg Maasdijk in de eerste helft met een prachtige vrije trap op voorsprong had gezet kwam KMD in de 67e minuut verdiend langszij door een treffer van Jesse de Waard. Toen 10 minuten later A-junior Lars Bentvelzen met direct rood kon vertrekken zag het er somber uit voor de Roodzwarten. Maar KMD wist zich geen raad met de man meer-situatie en het vertrouwen in een goede afloop groeide bij Maasdijk met de minuut. Vechtend voor iedere meter en loerend op de counter overleefde de Dijkers het laatste kwartier met als beloning de eerder al vermelde kopbal van good old Hans Bergwerff ver in de blessuretijd.
Trainer Patrick Fieret kan overigens weer flink gaan puzzelen de komende week want nadat donderdag Stan Groenewegen al afviel tijdens de training kon in de warming up ook een streep door Barry Bronswijk (kuit) gezet worden en viel na een kwartier spelen ook de net teruggekeerde Richard Kraijenbosch uit met een hamstringblessure. De laatste twee werden prima vervangen door Rick Olsthoorn en A –junior Lars Bentvelzen en in de 88e minuut was daar ook nog het debuut van A-junior Kees vd Hout.