Maasdijk weer terug op aarde

KMD 1

Mannen, 1, 3e klasse B

24 maart 2018 14:30

De goede reeks wedstrijden van Maasdijk eindigde zaterdag abrupt in Wateringen. De ploeg die sinds de eerste week van december (verlies tegen VELO) ongeslagen bleef ging gisteren met 3-0 onderuit tegen het Wateringse KMD.

En over die nederlaag kunnen we kort zijn : die was meer dan verdiend. Zonder de geschorsten Lars vd Berg en Gert vd Lee was Maasdijk geen schim van de ploeg die het de laatste weken zo aardig deed en zelfs in de Haaglanden Cup de zondagse tweedeklasser VUC versloeg.

KMD was vanaf het beginsignaal de bovenliggende ploeg, voetbalde beter en was vooral in de duels heer en meester. Een wedstrijd dus om snel te vergeten en de blik vooruit te zetten naar de komende weken waarin de Roodzwarten vier thuisbeurten (Ariston, Monster, Verburch en Duindorp) en één uitbeurt (MSV ’71) voor de deur hebben staan.