Maasdijk scoort er weer vrolijk op los

DUNO 1

Mannen, 1, Groep 2 17

9 september 2017 14:30

Durgunsu, Y.

Wat verleden week nog een groot probleem was, lukte gisteren wel : doelpunten maken. Maar liefst zesmaal vond Maasdijk het net, waarbij gezegd moet worden dat tegenstander DUNO ook éénmaal in eigen doel scoorde.

Rene vd Lee, Noah van Rijn en Tim vd Voort (3x) zorgden voor de overige doelpunten. De goals van Rene, Noah en de eerste van Tim kwamen voort uit mooie aanvallen waarbij het leuk om te zien is dat het spelplezier van deze jonge ploeg afspat. Tim’s tweede was een intikker na alert reageren van hemzelf en zijn derde kwam voort uit een prima interceptie van invaller Jelle vd Ende.

Enig minpuntje van de wedstrijd is het feit dat Maasdijk toch drie tegendoelpunten om de oren kreeg. Natuurlijk had dat ook te maken met de kwaliteiten van DUNO zelf. Ook zij beschikken over een leuk voetballende ploeg die komend seizoen zeker bovenin zullen gaan meedraaien in de vierde klasse. Maar mede doordat Jeroen Vogels, Stan Groenewegen en de verleden week geblesseerd geraakte Wouter Laan (nog) niet beschikbaar zijn kent de Maasdijk selectie maar weinig verdedigend denkende spelers.

De ploeg moet dus iedere week volle kracht vooruit om ervoor te zorgen dat er altijd minimaal één doelpunt meer zal worden gescoord dan de tegenstander dat doet.

Spektakel gegarandeerd dus aan de Lange Kruisweg !!