Maasdijk laat dure punten liggen

Schipluiden 1

6 mei 2017 14:30

Hilgersom, A.

Maasdijk moet met nog een duel te gaan volle bak om niet rechtstreeks af te dalen richting kelder van het amateurvoetbal. Tegenstander zaterdag was Schipluiden dat nog een punt nodig had voor lijfsbehoud. En dat lukte, ze kregen hem letterlijk in de schoot geworpen door slecht uitverdedigen van Maasdijk. In de 85e minuut maakte Schipluiden deze wedstrijd voor de 2e keer gelijk !!! Maasdijk begon de wedstrijd voortvarend en tegenstander Schipluiden deed niets anders dan weg roeien. Na een klein kwartier kwam Stef Bruinen voor de goal maar zijn pegel miste de juiste richting. Na een half uur spelen kwam Maasdijk door een vrije trap van Richard Kraijenbosch op voorsprong. Na een minuut of 35 werd de diep gestuurde Ferhat Sonmez afgevlagd en was de eerste afgekeurde goal een feit. Nog geen minuut later kwam Maasdijk wel op een 2 – 0 voorsprong, dezelfde Sonmez gaf een panklare voorzet op Boyd Rijnenberg die afrondde. 2 – 0 en geen vuiltje aan de lucht denk je dan. Maar de wedstrijd kantelde en Schipluiden zette Maasdijk in deze erbarmelijk slechte wedstrijd onder druk. Nog voor de rust werd het 2 -1 .

Na de rust drong Schipluiden nog meer aan en werd het door weifelend optreden van Joey Vos 2 – 2. Het spel golfde op en neer , maar dat kwam meer omdat het een groot fouten festival was. Steven van Reeven kreeg het met nog een minuut of 20 te spelen op zijn heupen en joeg de bal in de verre hoek. 3 – 2 en niets aan de hand tot de 85e minuut.
Volgende week SEV uit meer hoef ik niet uit te leggen.