Maasdijk krijgt te weinig

Verburch 1

29 april 2017 15:00

Gieles, I.P.

Na de 3 punter van vorige week moesten de mannen van Fieret aantreden tegen Verburch. En hoe anders kan het zijn als je de instelling van de laatste twee wedstrijden naast elkaar neer legt. Maasdijk begon furieus en trok alle registers open. Beide ploegen kregen wat kansen. Maasdijk kwam door een versierde strafschop ( Stef Bruinen ging gretig naar de grond) op voorsprong door de keihard werkende Kevin van der Berg. Doelman Dijkstra van Verburch had geen kans. Dit was na een half uur spelen. De wedstrijd golfde op en neer en Maasdijk had het betere van het spel. Tot aan de rust speelde Maasdijk prima.

Na de rust kwamen twee andere teams de kleedkamer uit. Verburch werd sterker en drukte Maasdijk naar achteren. De gelijkmaker kwam dan ook na 52 minuten spelen. In de 67 minuut kwam Verburch op voorsprong. Maasdijk moest weer ten aanval en deed dat ook prima. Kevin van der Berg kwam een tegen een maar faalde oog in oog met doelman Dijkstra. Hierna kreeg Maasdijk nog een handvol kansen wat hilarisch momenten op leverde maar een doelpunt bleef uit. Tot de laatste minuut waarin Maasdijk een glaszuivere treffer van Kevin van der Berg werd geannuleerd. Dit was de enige fout van de voortreffelijke scheidsrechter. Een punt had echter dik verdiend geweest. Helaas geen punten vandaag maar de inzet was grote klasse en geeft hoop voor de komende wedstrijden.