Maasdijk kansloos tegen ontketend VELO

Velo 1

10 september 2016 14:30

Steenbergen, R.M.

Na de heerlijke seizoen opening tegen KMD alweer de tweede derby uit tegen promovendi VELO. De ploeg van oud Spartaan Edwin Vurens won ook zijn eerste wedstrijd uit tegen Naaldwijk. Maasdijk trad vraag me niet waarom in het wit aan tegen de mannen uit Wateringen. VELO ging vanaf de aftrap ten aanval en voor dat iedereen er erg in had stonden de groenhemden met 1 – 0 voor. Dan denk je , is iedereen wakker ? Ook daar kreeg de jonge ploeg van Fieret geen tijd voor en voor ze het wisten lag nummer 2 al achter de verbouwereerde Joey Vos. VELO denderde door en Maasdijk kon totaal niet in hun spel komen. Alles wat de klok sloeg was VELO. Veel meer strijd en tempo legde zij in hun spel. Bij de rust was de stand al 5 – 0 in het voordeel van VELO.

Na de rust zakte het tempo iets maar VELO bleef de bovenliggende partij. Bij 7 – 0 deed Maasdijk iets terug door Stef Bruinen zodat de stand maar liefst 7 - 1 voor VELO werd. Gauw vergeten deze wedstrijd en op naar volgende week waarin GDA de tegenstander is aan de Lange Kruisweg. Dan zal het allemaal veel beter moeten.