Zetten wij de trend voort naar iets moois?

Erasmus F1

vv Maasdijk JO9-1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 7

9 april 2016 9:00

Ik zal jullie direct uit de droom helpen…..Ja, dat doen wij zeker! Op vrijdagavond eerst nog even een goede voorbereiding op het hoofdveld met het WK latjetrap. Deze werd bij de F gewonnen door onze eigen Kayne.
Vandaag mochten wij naar het sportcomplex van Erasmus. De wedstrijd zelf kwam maar langzaam op gang. Over een weer wat speldeprikjes. Voetballend was Maasdijk wel de betere maar dit resulteerde nog niet tot doelpunten. Daar dacht Jim anders over en haalde de trekker over, 0-1. We dachten er eens goed voor te gaan zitten. Uit een van de spaarzame momenten die Erasmus voor het doel van Maasdijk was konden zij na een foutje in de achterhoede toch de 1-1 maken.
De mannen hadden vanaf dat moment maar een ding voor ogen en dat was doelpunten maken. Max, Daniel, Daniel, Max, Max, Jim, eigen doelpunt en Max maakten er vervolgens 1-9 van. Een zeer terechte uitslag met zeer mooie doelpunten, waarbij mooie (Barcelona-achtige) combinatie's tussen zaten. Erg leuk om te zien dat de jongens elkaar dan ook steeds beter gaan vinden. Met nog twee wedstrijden te gaan doen wij nog steeds meer voor het kampioenschap. We hebben het niet zelf in de hand, maar winnen wij de komende twee wedstrijden …..wie weet…..

Wij zijn aan goede reeks bezig waarbij het voetbal steeds beter wordt….kortom alleen maar positieve dingen!
Een ouder.