De wedstrijd van afgelopen zaterdag stond in het teken van gepuzzel.

GDA 1

Mannen zaterdag, 1, 3e klasse B

28 november 2015 14:30

Gommans, T.

Gepuzzel in de opstelling, vanwege het ontbreken van 5 potentiële basisspelers (Jente, Rene, Kevin, Boyd en Hans) en gepuzzel vanwege het vroege uitvallen van Richard en Steven. Ook was er gepuzzel omdat er moeilijk kansen gecreëerd werden.

Maasdijk verloor terecht met 3-0, maar werd nou ook weer niet weggespeeld. We kwamen tekort, maar GDA kon Maasdijk in de eerste helft ook niet vastzetten. Een onhandige actie achterin luidde de 1-0 in en enkele ogenblikken later viel ook de 2-0. Maasdijk kon hier met mogelijkheden voor Jack en Martin (te) weinig tegenin brengen.

Na rust kreeg Maasdijk wel wat mogelijkheden om de aansluiting te vinden, maar helaas ontbrak het geluk en stond de keeper van GDA ook een paar keer flink in de weg. Joey Vos pakte in het laatste deel van de wedstrijd nog een paar goede ballen, waardoor de uitslag niet onnodig groter werd. In het laatste fluitsignaal wist GDA er voor de statistieken nog 3-0 van te maken.

Maasdijk mag z'n wonden gaan likken en moet zorgen dat het niet onnodig verder achterop raakt met de komende wedstrijden tegen Honselersdijk en Berkel in het vooruitzicht.