Maasdijk snakt naar het einde

MVV 27 1

30 april 2016 14:30

Ekelenburg, M. van

Maasdijk ging zaterdag op bezoek bij MVV’27. De club waar oud Maasdijk keeperstrainer Jan Onck de keepers onder zijn hoede heeft en waar ex Maasdijk trainer Peter Broekman de hoofdtrainer is. De club die destijds bij de seizoen ouverture een oorvijg kreeg van debutant Maasdijk. 5 – 2 werd het begin September aan de Lange Kruisweg.
Maasdijk begon zeer scherp aan de wedstrijd in Maasland. De eerste minuten waren duidelijk voor de bezoekers. Echter na 4 minuten was het MVV dat de score opende. Het spel golfde op en neer en Maasdijk kwam al vlot langszij. Swen Mesken stuurde spits Jente van Staalduinen er vandoor die vervolgens vakkundig afrondde. 1 – 1
En daarna was het MVV wat de klok sloeg tussen de 25e en 30e minuut werd Maasdijk compleet zoek gespeeld. Knullig uitverdedigen leverde de 2 – 1 op en hierna vloog de ene na de andere bal achter de verbouwereerde Joey Vos die soms wel moedeloos werd wat hij voor zijn doel kreeg te zien. 5 – 1 in een tijdsbestek van 5 minuten. En wat stelde Maasdijk daar tegenover ? Niet veel alleen Noah van Rijn deed wat terug door middel van een fantastische vrije trap in de kruising. 5 – 2 ruststand.
De 2e helft bleef zoals het was er gebeurde niet veel en Maasdijk moet zich gaan opladen voor nog 2 hete wedstrijden. Volgende week Honselersdijk uit.