Maasdijk wint van HPSV

HPSV 1

25 oktober 2014 14:30

Apperloo, L.W.M.

Onze jongens hebben duidelijk laten zien wie de sterkste is in de wedstrijd tegen HPSV
Na een stief kwartiertje was het 0-1, Jente werd onderuit gelopen binnen de 16 – meter lijn, de penalty die daarop terecht werd gegeven was een prooi voor Kevin v.d. Berg, de andere Kevin was met vakantie. Keeper- trainer Mike van Leeuwen voor het veroorzaken van deze penalty een gele kaart en even later weer een gele prent, dus voor Mike ( heeft ook wel eens een poosje bij Maasdijk gespeeld!) was de wedstrijd snel afgelopen.
Het duurde wel lang voor Maasdijk de tien spelers van HPSV op de knieen had , eerst pas in de laatste 20 minuten werd de winst zekerheid. Jente zorgde voor 0-2 en Pawel voor 0-3 een verdiende overwinning.
Opmerkelijk was het dat de wedstrijd een tijdje stil heeft gelegen omdat de ( niet zo sterke!) scheidsrechter de opmerkingen van het publiek meer dan zat was, ben er van overtuigd dat deze opmerkingen zeker niet van het Maasdijk publiek afkomstig waren !!