Met een prachtige lob scoorde de topscoorder van het Westland 3-1.

Vredenburch 1

...
Jack Gardien (scrimmage)

11 oktober 2014 14:30

Keulen, A.J.

Maasdijk      -Vredenburch        5-1

Hoofdsponsor : Tradiro Uitzendburo

Het zag er aanvankelijk niet zo goed uit afgelopen zaterdag, regen en nog eens regen. Maar wat gebeurt er ? Tegen 14.30 uur wordt het droog en vanaf 16.00 uur kon zelfs ons altijd gezellige terras gebruikt worden. Super toch ?
De wedstrijd was in de eerste helft nou bepaald niet super, beide clubs hadden de grootste moeite om het talrijke ( er waren er mooi toch maar weer!!) te vermaken met aantrekkelijke spel. Maasdijk was wel de betere ploeg en ook meer aan de bal, maar de avond daarvoor had ik dat ook al gezien ( Oranje) wel beter, maar geen goals of uitgespeelde kansen. En zoals vaak het geval is scoort dan de andere ploeg, een uitval van Vredenburch bracht de bal bij de super snelle rechterspits no 8 van Vredenburch, die zag kans om Stan een paar keer uit te kappen ( Stan kwam daarbij zelfs ten val) het schot van deze nummer 8 ( Davy Lukassen) werd nog een beetje van richting veranderd en het was 0-1! Hoe was dat nou mogelijk ?

De tweede helft was nauwelijks begonnen en het was weer 1-1, een beetje heen- en weer getrap voor het doel van Vredenburch en Jack was er als de kippen bij om het laatste trapeje tegen de bal te geven 1-1
Toen even later Bart onderuit werd gelopen gaf scheidsrechter Keulen een penalty en laat het benutten hiervan maar aan Richard over , dus 2-1 voor Maasdijk.
Maar het mooiste doelpunt van de wedstrijd kwam van de voet van Kevin v.d. Berg, net over de middenlijn liet hij de keeper voor gaas staan, met een prachtige lob scoorde de topscoorder van het Westland 3-1. Vredenburch gaf de moed een beetje op, zoals Maasdijk met name in de 2e helft speelde was een maatje groot.
Jente speelde een ongelukkige wedstrijd, het liep niet zoals hij dat graag wilde, maar onze nummer 10  scoorde wel eventjes 4-1 en ook nog 5-1. Toen na afloop bekend werd dat Te Werve had verloren van PGS/Vogel ( onze eerst volgende thuiswedstrijd gaat tegen PGS/Vogel !!) werd de stemming in ons clubgebouw steeds beter