Beide elftallen waren niet in goede doen

BMT 1

20 september 2014 14:30

Moussaoui, O.

BMT            -Maasdijk              0-5
Het zag er in de eerste helft beslist niet naar uit dat deze einduitslag op het niet werkende scorebord zou komen.
Beide elftallen waren niet in goede doen om het maar eens netjes uit te drukken, veel passes kwamen niet aan en vaak werd de wedstrijd onderbroken vanwege het verzorgen van blessures. Duidelijk was het dat vooral BMT belang had om het tempo uit de wedstrijd te halen. De keeper van BMT wist steeds weer heel lang over de uittrappen te doen en dat werkte bijzonder irriterend op het elftal van Maasdijk. Bijna wist Jente van Staalduinen de score te openen, maar zijn kopbal ging over het doel van BMT. Even later was het Kevin v.d. Berg die in een soort gelijke situatie niet het doel wist ter treffen. Maasdijk mocht wel veel hoekschoppen nemen, zowel op links als rechts werden deze prima genomen door Mike Groenewegen. In de 44e minuut was het eindelijk toch Maasdjk dat de score opende, uit een voorzet van Mike Groenewegen wist Kevin v.d. Berg de bal over de doellijn te frommelen, zodat Maasdijk met een 1-0 voorsprong de kleedkamers mocht opzoeken

Na een extreem lange rust ging Maasdijk in de 2e helft voortvarender te werk , de bal ging sneller van voet tot voet, in 48e minuut was er een handsbal binnen de 16- meter lijn bij BMT, maar tot verbazing van iedereen legde de scheidsrechter de bal net buiten het strafschop gebied, de uitblinkende Richard Krayenbosch zag zijn schot prima gekeerd door de BMT doelman. Maar het was uitstel van executie, uit een voorzet van Stefan van Dijk ( voert zijn acties wel eens te ver door) was het Kevin v.d. Berg die voor 0-2 zorgde.
Chris Zwaanswijk maakte plaats voor Kevin Huis die hiermede zijn competitie debuut maakte. Met deze stand in het achterhoofd begreep BMT dat er weinig te halen zou zijn tegen Maasdijk, het was Kevin v.d. Berg die nog tweemaal scoorde en zijn totaal in deze wedstrijd op vier doelpunten bracht.
In de 90e minuut was het Nicky v.d. Ende die prima doorging en na een solo heel beheerst voor 0-5 zorgde.
Het elftal van Maasdijk kwam uit met de volgende spelers:
Dennis van Dijk, Stan Groenewegen, Richard Krayenbosch, Nicky v.d. Ende,  Steven van Reeven, Chris Zwaanswijk ( Kevin Huis), Bart Hofstede, ( Jelle Prins), Jente van Staalduinen ( Martin de Zeeuw), Kevin v.d. Berg, Stefan van Dijk, Mike Groenwegen