Maasdijk is de competitie uitstekend begonnen

RAS 1

6 september 2014 14:30

Berg, F. v.d.

Maasdijk           -RAS      6-3

Hoofdsponsor : Tradiro Uitzendburo

Maasdijk is de competitie uitstekend begonnen met een klinkende 6-3 overwinning op het Haagse RAS. De zwart gele club, getraind door Dick Jol, bleek duidelijk een maatje te klein voor Maasdijk
Al na 4 minuten werd de score geopend door Martin de  Zeeuw, uit een voorzet van Jack Gardien kon de RAS keeper de bal niet klemvast houden en Martin de Zeeuw was er als de kippen bij om de bal over de doellijn te trappen. Nauwelijks vijf minuten later werd het 2-0 toen een prima genomen vrije schop van Richard Kraayenbosch via de handen van de keeper in het doel verdween. Even kwam RAS terug en werd de achterstand gehalveerd 2-1
Een fraaie lob van Jente van Staalduinen zorgde weer voor een verschil van twee doelpunten 3-1. Uit een hoekschop van Martin de Zeeuw wist Stan Groenwegen heel mooi Maasdijks vierde treffer te scoren, misschien wel de mooiste treffer was de 5-1 van Martin de Zeeuw, een schitterend afstandschot was onhoudbaar voor de jonge keeper van RAS  Gregor Sieradski . RAS probeerde het wel, zag een schot van de paal terug komen en de rebound werd benut 5 - 2 Het halve dozijn werd nog voor de rust bereikt door het benutten van een penalty door Kevin v.d. Berg. Duidelijk was het dat de wedstrijd was gespeeld en de tweede helft eigenlijk alleen voor de statistiek belangrijk was. In deze tweede helft scoorde RAS nog de derde treffer zodat de eindstand 6-3 op het scorebord te zien was.
Het elftal van Maasdijk bestond uit de volgende spelers :
Dennis van Dijk, Stan Groenewegen, Steven van Reeven, Richard Kraayenbosch, Nicky v.d. Ende, Chris Zwaanswijk ( Mike Groenewegen) Jack Gardien ( Pawel Uljas) Bart Hofstede, Kevin v.d. Berg ( Stefan van Dijk) Jente van Staalduinen, Martin de Zeeuw