Maasdijk kwam naar Maassluis met een fantasie opstelling

MSV 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse D

10 mei 2014 14:30

Eck, J.D. van

MSV’71           -Maasdijk                   3-0
Heel vaak zijn voetbalwedstrijden aan het eind van de competitie niet meer van belang voor de ranglijst. Zo was dit ook het geval bij de wedstrijd MSV’71 – Maasdijk, hoewel de uitslag van de wedstrijd Excelsior R- DVO’32 nog wel belangrijk was voor MSV’71, bij winst van DVO’32 en winst van MSV’71 zouden de Maassluisers nog de derde periode titel kunnen halen. Zover is het dus niet gekomen, hoewel Maasdijk alle medewerking verleende aan de winst van MSV’71. Omdat Excelsior R. won van DVO’32 was er geen extra toetje aan deze competitie voor MSV’71.
Maasdijk kwam naar Maassluis met een fantasie opstelling, met het oog op de naderende nacompetitie had trainer Patrick Fieret spelers die op “scherp” stonden niet opgesteld en ook spelers die licht waren geblesseerd kwamen niet in het veld. Eigenlijk hadden de spelers vanaf  nummer 12 t/m nummer 20 nu een goede kans om zich te laten zien.
Het eerste kwartiertje waren er nog wel leuke combinaties te zien bij Maasdijk, maar omdat de scheidsrechter niet floot voor een pittige overtreding op Jelle Prins kon MSV.’ De score openen 1-0 , een prima kopbal van Martien de Zeeuw werd keurig door keeper Dobbe over de lat gestompt, zo dat MSV’71 met een 1- 0 voorsprong kon gaan rusten.
De tweede helft liet weinig goed voetbal zien van Maasdijk, er werd slecht gecombineerd, al vroeg in de 2e helft werd het 2-0 toen er niet werd gefloten voor buitenspel. Maasdijk kon er maar weinig tegenin brengen. Het werd zelfs nog 3-0 toen de verdediging, niet de sterkste linie deze wedstrijd, werd uitgespeeld. Een wedstrijd om maar snel te vergeten