Uitstekend spelende Hicham el Menkouzi

12 april 2014 14:30

Obradovic, P.

Maasdijk        -Verburch                  7-1
De laatste competitie wedstrijd op eigen veld in het seizoen 2013 – 2014 is geëindigd in een grote overwinning voor Maasdijk. En achteraf kan geconcludeerd worden dat Verburch er nog goed afkwam met deze uitslag. De thuiswedstrijd in Poeldijk leverde een gelijkspel (3-3) op en liet een beter spelend Verburch zien dan aan de Lange Kruisweg.
De score aan Maasdijk zijde werd geopend door Bart Hofstede, uit een afgeslagen aanval kwam de bal voor de voeten van Bart en in de uiterste hoek  werd het 1-0. Verburch beperkte zich tot uitvallen en Dennis van Dijk moest twee keer redding brengen bij zo’n uitval. De volgende treffer kwam op naam van Jente van Staalduinen, na een prima assist van Paul Ujas, werd een verdediger van Verburch uitgekapt en heel beheerst zorgde Jente voor 2-0 . In de laatste minuut voor de rust was Mark van Vliet de maker van de 3e Maasdijkse goal., dit nadat hij  keeper Valstar van Verburch omspeelde.
Nauwelijjks was de tweede helft begonnen en weer wat het Mark van Vliet die scoorde, na een langer solo via de handen van de keeper werd het 4-0 Een pegel van de uitstekend spelende Hicham el Menkouzi kwam op de vuisten van keeper Valstar en de rebound was een prooi voor Jack Gardien 5-0. In de 62e minuut scoorde Mark van Vliet 6-0 de laatste treffer de 7e kwam op rekening van de man die ook de eerst treffer voor rijn rekening had genomen, Bart Hofstede zorgde voor 7-0.
Na foutief uitverdedigen kon Verburch nog de ere treffer maken en de eindstand 7-1 op het score bord te zetten.
In het elftal van Maasdijk werden Jack Gardien, Pawel Ujas en Rob Vellekoop nog vervangen door Martien de Zeeuw, Jelle Prins en Martijn Middelburg