Mannen van de dijk zijn het eerste helft even volledig kwijt.

vv Maasdijk JO9-1

VDL F1

F-Pupillen, F1, 4e klasse 08

18 april 2013 18:00

Mannen van de dijk zijn het eerste helft even volledig kwijt.

Maasdijk F1 – VDL F1  1-9

Donderdag 18 April,

De mannen moesten voor deze avondwedstrijd aantreden tegen de koploper en dat zou zeker geen makkie worden aangezien VDL pas een wedstrijd nipt heeft verloren en de rest dik gewonnen.

Bij aanvang moest we starten met Kjell in de goal, want onze vaste man onder de lat Milo was geblesseerd aan zijn hand.

Er stond een forse wind bij de start van het duel en de jongens van de Dijk moesten precies de verkeerde kant op starten.

Over de eerste helft kan ik een heel verhaal gaan doen maar dat heeft weinig nut .

De mannen stonden binnen een vloek en een zucht 0-8 achter. Alles wat er fout kon gaan bij de jongens ging fout en bij VDL zat alles mee en vooral de wind .

Alle schoten van VDL leken wel kanonskogels door de wind en de mannen van de Dijk kregen hem bijna niet over de middellijn.

Maar gelukkig was er bij aanvang van de tweede helft een heel ander Maasdijk te zien .

Ze hadden nu de wind mee maar hadden jammer genoeg niet helemaal het vizier op scherp staan.

Milo en Sem vd Ende hadden nog wel kans op een doelpuntje maar misten net. Toen kwam VDL er nog een keer geniepig uit en scoorde de 0-9.

Gelukkig voor de jongens redde Nick de eer en scoorde de 1-9.

Daarna zorgde Nick er ook voor dat VDL niet in de dubbele cijfers kwam door Kjell een handje te helpen en de bal van de lijn te houden.

Hiermee sloten de mannen de wedstrijd af. Op basis van de tweede helft konden de mannen goed meekomen en de eerste tellen we gewoon niet mee.

De mannen kunnen drie weken bij komen van de nederlaag want ze hebben even geen competitieprogramma en daarna zullen ze vast wel weer winnen.