F1 warmt zich goed op voor topper !

Delft F1

vv Maasdijk JO9-1

F-Pupillen, F1, 4e klasse 08

13 april 2013 10:00

F1 warmt zich goed op voor topper !

Delft F1 – Maasdijk F1  0-7

Zaterdag 13 april,

Eindelijk weer eens een beetje normalere temperatuur om langs de lijn te staan.

Vandaag stond Delft F1 op het programma en dat moet in normale doen voor de mannen een eitje zijn.

Steven mocht het vandaag alleen regelen, want onze andere coach Kevin Huis die vandaag jarig was, was verhindert.

We mochten ruim op tijd verzamelen en iedereen was weer fit.

Om  mochten 10.00 uur mochten de mannen aftrappen en ze gingen gelijk lekker van start.

Maasdijk drong direct lekker aan en creëerde direct een aantal kansen.

De eerste goeie kans was voor Sem Vreugdenhil die met een vlammend afstandschot, maar net miste. Niet lang daarna noteerde Nick de 0-1 van de ochtend op zijn naam.

Hierna hadden Senna en Sem vd Ende ook nog wat kansjes , maar het positiespel in de eerste helft liep nog niet zo heel vloeiend waardoor er nog wat kansjes verloren gingen.

Gelukkig kwam Nick nog een keer tussendoor , met een mooie solo en schoot nummer twee ook heel beheerst binnen.

Vlak voor rust had Sem Vreugdenhil nog een mooie kans om zijn eerste van de ochtend ook erin te schieten , maar eerst ging die op de lat en daarna net over jammer genoeg.

Toen het net weer een beetje lekkerder ging lopen bij de mannen besloot de scheidsrechter te fluiten voor de rust.

Maar bij het begin van de tweede helft gingen de mannen gelukkig weer op dezelfde voet door ondanks de omzettingen van Steven in het elftal.

Thomas mocht door naar voor schuiven  en kwam als linksvoor te spelen , Sem Vreugdenhil mocht ook naar voor in de spits en Sem vd Ende bleef als rechtsvoor staan .

Kjell die lekker in de wedstrijd zat bleef staan als rechtsback en Rob werd onze centrale verdediger. Nick schoof een positie naar achter en kwam net als van de week in de oefenwedstrijd met de E als linksback te staan, En Milo natuurlijk gewoon vertrouwd in de goal.

Maasdijk bleef lekker aandringen en al gauw schoot Sem vd Ende de 0-3 binnen.

En na een assist van Nick noteerde Sem ook de 0-4.

Delft zakte steeds verder in en Maasdijk kreeg steeds meer kansen en corners.

Uit een van die ingestudeerde korte corners schoot Nick op aangeven van Senna prachtig van afstand binnen.

Hierna noteerde Sem Vreugdenhil de mooiste van de ochtend door een heerlijk lobje van dichtbij zo over de keeper heen te wippen.

En Sem Vreugdenhil sloot de ochtend af door via een rebound van Senna de 0-7 (dezelfde uitslag als de thuiswedstrijd ) op  het scorebord te noteren.

Nou mannen heerlijk gespeeld vooral de tweede helft  en hopelijk kunnen jullie aanstaande donderdagavond tegen de koploper VDL ook een goed resultaat neerzetten.