F1 heeft weinig te vertellen.

vv Maasdijk JO9-1

FC 's-Gravenzande F3

F-Pupillen, F1, 4e klasse 08

2 maart 2013 8:30

F1 heeft weinig te vertellen.

Maasdijk F1- F.c. s’Gravenzande F3  2-4

Zaterdag 2 maart,

Na de goede overwinning van vorige week tegen Delft stond deze week Fc s’ Gravenzande op het programma en die hadden de mannen al twee keer eerder getroffen dit seizoen.

Dat waren beiden duels een gelijkspel en het waren taaie wedstrijden voor de jongens dus het zou niet zo makkelijk worden als vorige week.

De mannen mochten weer lekker op tijd aantreden. Om 8.30 en het was qua temperatuur ook wel aardig te doen.

Bij de start van de wedstrijd stond Eric Groenheide al klaar met zijn camera om deze topper vast te leggen.

We waren benieuw hoe de mannen zouden spelen, want de laatste weken liep het allemaal niet zo heel soepel ondanks de positieve uitschieter van vorige week.

Na het eerste fluitsignaal nam eigenlijk s’Gravenzande direct wel de regie een beetje in handen .

Maasdijk kwam er af en toe best wel leuk uit, maar de betere kansen waren toch voor de tegenstander.

Milo stond gelukkig weer heel lekker te keepen en hield de mannen gelukkig wel in de wedstrijd.

Na ongeveer 10 minuten benutten de mannen toch mooi een kans na een mooie pass van Sem Vreugdenhil ging die via de hak van Nick zo voor de voeten van Sem vd Ende die hem zo binnen kon schieten.

Maar jammer genoeg werden de mannen vrij direct hierna teruggedrongen en al snel lag de gelijkmaker door een hard afstandschot in het netje.

Hierna drukte Fc s’Gravenzande nog iets meer door en vlak voor de rust schoten ze heel beheerst de 1-2 boven Milo.

Na begin van de tweede helft ging het niet veel beter met de mannen het was allemaal een beetje mak en het lijkt wel of ze een beetje de goede vorm van voor de winterstop een beetje kwijt zijn

Ze gingen weer op dezelfde voet verder en al gauw stond jammer genoeg 1-3 ook op het scorebord .

Sem vd Ende bracht ons gelukkig nog wel even terug in de wedstrijd en schoot de aansluitingstreffer nog wel binnen.

Hierna had Nick nog een geweldige kans op de gelijkmaker, maar hij miste net (hij heeft zijn vizier de laatste wedstrijden niet helemaal op scherp staan).

Toen was de wedstrijd echt gespeeld, want s’Gravenzande ging er direct overheen en schoot de 2-4 binnen en dit was tevens de eindstand.

Hopelijk gaat het volgende week weer beter met de mannen tegen HVC en kunnen ze weer is een mooi resultaat boeken.

Misschien kunnen Kevin en Steven  van de week even de video analyse terugkijken met de mannen dan kunnen ze even zien waar het fout ging dan komt het volgende keer vast weer goed.

Senna en Sem Vreugdenhil mochten direct nog een wedstrijdje meespelen bij de F2 en konden direct hun zure nasmaak van de nederlaag wegspoelen, want mede dankzij hun inzet boekte de F2 een mooie overwinning.