Maasdijk - Duindorp SV 4-0

2 februari 2013 14:30

Hooijer, M.

Hoofdsponsor : Tradiro Uitzendburo

Zonder keeper Kevin Valstar ( was geschorst ) maar met Tim Middelburg tussen de palen, moest  Maasdijk het opnemen tegen Duindorp SV, dit was de eerste return wedstrijd.
Vanaf de aftrap nam Maasdijk het initiatief, maar verder dan enkele afstandschoten die over het doel gingen was er geen gevaar voor het doel van Duindorp SV.
In de 20e minuut werd een prima combinatie tussen Silvio Vermeer en Kevin v.d. Berg beloond met de eerste treffer, heel beheerst bracht Kevin v.d. Berg met zijn hoofd de bal onder controle om deze onhoudbaar achter keeper Arslan te schieten 1-0. Op dat moment een verdiende stand want Duindorp was nog niet echt gevaarlijk geweest, Tim Middelburg kon zich beperken tot het in het veld brengen van terug speelballen.
Na een half uur spelen zag Jack Gardien een heel klein gaatje in het doel van Duindorp SV, groot genoeg om de bal er doorheen te laten gaan en Maasdijk stond op 2-0
In de tweede helft bleef Maasdijk het initiatief houden, een snelle combinatie tussen Silvio Vermeer en Kevin v.d. Berg bracht laatst genoemde in schiet positie, maar zijn schot ging hoog over. De derde treffer kwam op naam van Jente van Staalduinen, een voorzet van Jack Gardien, die zelf ook in een goede positie stond, maar de bal keurig breed speelde naar Jente van Staalduinen, zorgde voor 3-0 op het scorebord. De vierde treffer kwam bijna op dezelfde manier tot stand, echter dit keer vanaf de linkerkant, Silvio Vermeer speelde de bal panklaar naar Jente van Staalduinen en onberispelijk scoorde Jente Maasdijks vierde en zijn tweede treffer.
In de laatste fase van de strijd werden Rob Vellekoop, Jack Gardien en Richard Kraayenbosch nog gewisseld voor Danny van Rijn, Nico Breedveld en Steven van Reeven.
De wedstrijd had een zeer sportief verloop en werd prima gefloten door scheidsrechter Hooyer.