VDL F1 - vv Maasdijk JO9-1

11 mei 2013 9:00

VDL F1 – Maasdijk F1 9-1

Zaterdag 11 mei,

Vandaag stond de pittige uitwedstrijd tegen VDL op het programma .

Thuis viel deze wedstrijd ook al niet mee toen werd het 1-9 voor VDL, maar toen hadden de mannen de wind ook erg tegen.

Hopelijk zou het de mannen deze keer iets beter vergaan.

Om 9.00 begon het duel VDL begon direct fel aan de wedstrijd , maar Maasdijk liet zich niet direct over de voet lopen net als vorige keer.

Met Sem Vreugdenhil als eerste wissel en Nick op zijn plek centraal achterin ondersteund door Thomas en Rob.

Voorin Stond het trio Sem vd Ende , Senna en Kjell.

De verdediging had de boel aardig onder controle alleen voorin kwamen de mannen niet echt los totdat VDL er 1 in had liggen toen kwamen de mannen er voorin toch iets beter uit.

Maar wat de mannen dit seizoen al iets te vaak net niet hebben (het geluk dat het balletje net effe goed valt of ergens tussendoor schiet ) en wat de tegenstander dan wel net heeft.

Met de rust was de stand dan al ook 3-0 voor VDL.

Na de rust schoof Nick weer naar voren en kwam Sem Vreugdenhil weer op zijn vertrouwde plek.

De mannen van de dijk probeerde het nog wel in de tweede helft, maar het kwam er niet helemaal lekker meer uit Nick gaf nog wel een plaag stootje door de 6-1 binnen te schieten.

Hierna liep de score voor VDL nog op naar 9-1 en daarna floot de scheids ,maar af. Dit team was een maatje te groot voor de jongens en niet alleen voor hun, maar voor heel de competitie ze waren niet voor niets bijna ongeslagen kampioen die hadden voor het mooie een klasse hoger moeten spelen.