Mannen van de F1 miste de scherpte (en een onpartijdige scheids)

Westlandia F3

vv Maasdijk JO9-1

F-Pupillen, F1, 4e klasse 08

6 april 2013 10:00

Mannen van de F1 miste de scherpte (en een onpartijdige scheids)

Zaterdag 6 april,

De mannen moesten aantreden voor de wedstrijd tegen Westlandia F3.

Een paar weken geleden hadden we die nog thuis gehad en had Senna ze even eigenhandig met een 3-0 nederlaag naar huis gestuurd.

Maar deze week moesten we even wachten of de mannen weer helemaal bij de les waren.

Na het afgelopen weekend de wedstrijd tegen HVC nog zo verdienstelijk te hebben gewonnen ging het op tweede paasdag op het Westlands kampioenschap toch een stukje minder.

De meeste waren daar verre van fit en speelde ook onder hun niveau.

Deze wedstrijd moesten we Rob Mulder ook nog steeds missen, die liep vorig week al te tobben, maar was nog steeds niet hersteld dus de F1 moest aantreden zonder wissels waartegen Westlandia twee wissels had klaar staan.

Er kon bij ons denk niemand doorgeschoven worden vanuit de andere F-jes?

Om tien uur klonk het signaal voor de aftrap en Maasdijk had de aftrap, Maasdijk combineerde goed en de eerste kansen waren ook voor de mannen.

Hierna kreeg Westlandia zijn eerste echte kans en dat was gelijk de 1-0.

Hierna zakte het bij de mannen van de Dijk een beetje in

Het is ook dat Milo weer heel verdienstelijk stond te keepen anders hadden de mannen al gauw weer verder op een achterstand gestaan.

En ondanks dat Kjell , Sem Vreugdenhil en Thomas (de bloedvorm van vorige week was er net niet) heel goed hun best deden om alle ballen weg te houden kwam Westlandia er

uiteindelijk toch weer tussendoor.

En schoten de 2-0 binnen, maar waar de mannen vorige week hun rug rechte bij een achterstand bleef dat nu een beetje uit.

Maasdijk kwam er soms nog wel aardig uit, maar het liep gewoon niet zo.

Maar gelukkig voor de mannen kwamen ze er voor rust nog wel een keer aardig uit en kon Senna op aangeven van Sem vd Ende toch nog een keer scoren.

In de tweede helft werd het spel er niet veel beter op mede door toedoen van de scheids, want bij overtredingen op de Maasdijk werd er geen een keer zowat afgefloten en als de mannen van de Dijk wat deden werd er direct gefloten. (volgens mij kan je je bij Westlandia niet alleen opgeven voor techniektraining, maar ook voor toneelspel. De mannen konden soms wel erg dramatisch doen)

Hierdoor kwamen de mannen niet echt meer terug in hun spelletje waardoor we genoegen moesten nemen met een 2-1 nederlaag, al was het wel met lichte tegenzin.

Na de wedstrijd liepen zelfs alle kleine mannen over de scheids te mopperen en die hoor je normaal niet zo gauw.

Hopelijk gaat het volgende week weer een stuk beter. En tegen de nummer laatst (Delft) moet dit te doen zijn.