vv Maasdijk JO9-1 - Velo F4

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 4 09

25 augustus 2012 8:45

Maasdijk F1- Velo F4    4-1

Zaterdag, 25 augustus  we konden weer van start tijd voor de eerste officiële wedstrijd van het seizoen.
De mannen hadden er zin in. Velo F4 stond op het programma en nu konden we gaan zien waar de jongens ongeveer staan.
Na het verlies van de doordeweekse oefenwedstrijd was het nog niet echt te voorspellen hoe de jongens het zouden doen (die wedstrijd kon alle kanten op).
Ik zal eerst de mannen even voorstellen , want het zijn weer allemaal nieuwe gezichten.
In de goal begonnen we vandaag met  Milo van Paassen afkomstig uit de F3 .
Daarvoor  stonden overgekomen uit de mini ’s in het centrum Kjell de Vos met aan zijn beiden kanten de snelle en felle backs Rob Mulder en Thomas Verduijn.
Daar voor achter de spitsen Sem Vreugdenhil.
En in de spits vinden we Nick Bol en Sem vd Ende terug ,die weer uit de F4 kwamen.
En onze eerste reserve vandaag was Senna Kortekaas en zo konden we van start.
Om 9.00 uur konden we gaan beginnen. Eerst werd even de toss gedaan (net als bij de profs)  .Velo won de toss en we konden van start. De jongens waren in het begin nog een beetje onwennig met elkaar en Velo had ook klein overwicht. De verdediging stond goed en het spel golfde lekker op en  neer ,maar Velo schoot er toch een paar keer gevaarlijk uit.
Dit resulteerde uiteindelijk in een een doelpunt voor Velo. Dit was een kleine tegenvaller en het begon ook nog eens na wat lichte miezer flink te hozen.
Velo wilde daarna doordrukken en kwam er ook gevaarlijk uit , maar Milo had een paar fenomenale reddingen en sleepte de jongens er doorheen.
Nu was het tijd voor de jongens van de Dijk. De jongens van Maasdijk gingen nu betere kansen creëren en Sem vd Ende schoot  de jongens langszij .
Daarna kwam Nick nog even tussen door en knalde de 2-1 binnen en warempel de zon begon ook weer te schijnen. We gingen met een mooie 2-1 stand de rust  in en na wat tactici instructies van Kevin en Steven konden de jongens weer verder waar ze gebleven waren. De verdediging met Rob ,Kjell en Thomas hadden alles onder controle en Milo liet ook echt niks meer door.
Op het middenveld strooide Sem Vreugdenhil en Senna met de pasjes en voorin voerde Nick en Sem vd Ende de druk op het goal van de tegenstander op.
Dit resulteerde dat Nick zijn hattrick kon voltooien en de eindstand bepaalde op 4-1.
Super gedaan van de jongens en hopelijk belooft dit wat voor de rest van het seizoen.