Maasdijk D1 – VDL D1

VDL D1

D-Pupillen, D1, 3e klasse 08

14 april 2012 9:00

9.00 in de ochtend en de jongens waren gretig zat. Geen training gehad van de week maar wel een toernooi op tweede paasdag en woensdag nog een inhaal wedstrijd gespeeld. Die woensdag werd er al super gevoetbald. Jammer genoeg werd er die dag gelijk gespeeld. Toen hadden we de drie punten al binnen moeten halen. Dinsdag en donderdag geen training gehad maar dat vonden Bram Kees en Jurjen toch maar raar. Die hebben donderdag met ze drietjes nog even omhalen op het doel geoefend. In de wedstrijd heb ik deze vandaag niet terug gezien. Maar de zweer zat er lekker in. Roy Z en Mike zijn ook weer terug aan het komen van een blessure. Toch nog wel een goede invaller meegenomen en wel Thimo.

Afgelopen weken hebben wel meer voetballers van de D2 meegedaan helemaal super jongens nogmaals dank.

Terug naar de game. Wij hadden volop kansen van links en rechts.Ook de corners waren  levensgevaarlijk.  Maar de bal wilde er niet  in. Niet te geloven, langs de lijn werd al gesproken over epo en pilletjes in de rust. Maar daar willen we niks van weten dus die blijven gewoon dicht. Maar lol dat die ouders hadden. Alleen daarom wil je gewoon langs de lijn staan. Maar de wedstrijd was het kijken zeker waard. Spanning en nog is spanning. De rust gingen we in met 0-0.

Tweede helft zagen we een wat minder voetballend Maasdijk. En kreeg VDL kans na kans. Maar gelukkig hadden wij in de laatste minuten nog onze invaller Thimo. En die scoorde de

1-0. En na het eindsignaal van de goed fluitende scheidsrechter kon het feest los barsten. Blij kids volop te zien en de zweer zat er prima in.